Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Bartniczka w 2009 roku.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Przed wypełnieniem proszę zapoznać się z instrukcją na str. 3.
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
Gmina Bartniczka
87 - 321 Bartniczka
b) REGON: |_0__|__0_|__0_|_ 5__|_4__|_ 3__|_ 9__|_ 1
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
87 - 321 Bartniczka, Kujawsko - Pomorskie , Brodnica
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
Bartniczka, ul. Brodnicka 8, pok. Nr 4
e) internet: http:// www.bartniczka.pl e-mail: ugb@data.pl
f) numer kierunkowy 0 - 56
tel. 49 - 365 - 60 faks 49 - 364 - 84
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Bartniczka w 2009 roku.
3) Wartość zamówienia przyjęta przy wszczęciu postępowania 110.880,00 zł. 28.598,69 euro
Słownie złotych: sto dziesięć tysięcy osiemset osiemdziesiąt
4) Ogłoszenie o postępowaniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nr |_-__|_-__|__-_| rok wydania |_-__|_-__|__-_|__-_| poz. |_-__|_-__|__-_|__-_|__-_|__-_|
lub postępowanie przeprowadzono w trybie
z wolnej ręki negocjacji z zach. konkurencji X zapytania o cenę
PKWiU: |_-__|_-__| . |_-__|__-_| . |_-__| przedmiotu zamówienia
5) - dopuszczono składanie ofert częściowych; liczba zadań wynosi --------
6) Oznaczenie oferty częściowej: ------------------------
7) Dane o ofertach:
a) liczba złożonych ofert: 3 b) liczba ofert odrzuconych i ofert nie rozpatrzonych z powodu wykluczenia oferenta: 1
8) Ceny ofert:
a) cena najtańszej oferty : 2,09 zł b) cena najdroższej oferty : 2,71 zł.
X - wybrano ofertę (9a) lub - przetarg unieważniono (9b)
9a) Wybrano następującą ofertę:
a) firma: Restauracja – Hotel „U Bosmana” M.K. Skiba
b) REGON: |__8_|_7__|_1__|_7_|_2__|_5__|_9__|_8__|_7__|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
87 - 300 Brodnica , Kujawsko - Pomorskie , Brodnica
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
Sądowa 7,
e) internet: http:// www. ubosmana.pl e-mail: biuro@ubosmana.pl
f) numer kierunkowy 0 - 56
tel. 498 – 46 - 35 faks 498 – 46 - 35
Cena wybranej oferty: zł. 2,24 z podatkiem VAT słownie : dwa złote dwadzieścia cztery grosze
9b) Postępowanie unieważniono z powodu: (art. 27 b ust.1 ustawy):
- w postępowaniu prowadzonym w trybie innym niż tryb zamówienia z wolnej ręki wpłynęły mniej niż dwie oferty nie podlegające odrzuceniu lub mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo postępowanie jest dotknięte wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Tylko do wiadomości Urzędu Zamówień Publicznych:
Osoba uprawniona do kontaktów z Urzędem w sprawie publikacji ogłoszeń:
- imię i nazwisko ___________________________________________________________________
- telefon __________________________________________________________________________
- e-mail _____________@_________________________
___________________________
Bartniczka, dnia 17..12.2008 r. imię, nazwisko i podpis osoby uprawnionej
POUCZENIE
Użyte w formularzu określenie „ustawa” oznacza ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. Nr 171, poz. 1058).
Jeżeli ogłoszenie nie spełnia wymogów określonych w ustawie oraz w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 14a ust. 6 pkt 1 ustawy, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych odmówi na podstawie art. 14a ust.3 ustawy zamieszczenia takiego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Instrukcja wypełniania druku ZP-150
Wypełniony formularz należy przesłać do Urzędu Zamówień Publicznych tylko jeden raz: pocztą, faksem lub za pomocą kuriera.
Formularz należy wypełnić maszynowo (lub na komputerze). Rubrykę, w której nie wpisuje się żadnych danych, należy przekreślić. Jeżeli przewidziano pola wyboru, należy dokonać wyboru poprzez zaznaczenie krzyżykiem odpowiedniego pola.
Daty należy wypełniać w kolejności: rok, miesiąc, dzień.
Znak sprawy: oznaczenie nadane przez zamawiającego dla identyfikacji danego postępowania należy wpisać na każdej stronie formularza.
Punkt 1
Numer REGON należy wpisać za pomocą 9 cyfr.
Punkt 4
Należy podać rok, nr Biuletynu i pozycję, gdzie opublikowano ogłoszenie o wszczęciu postępowania. Jeśli postępowanie prowadzono w trybie z wolnej ręki , negocjacji z zachowaniem konkurencji lub zapytania o cenę należy zaznaczyć odpowiednie pole i wpisać kod PKWiU przedmiotu zamówienia. PKWiU należy rozumieć zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 1997 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (Dz. U. z 1997 r. Nr 42 poz. 264, z 1999 r. Nr 92, poz. 1045 oraz z 2001 r. Nr 12, poz. 94 ). PKWiU należy wpisać za pomocą 5 znaków.
Punkt 5
Jeżeli zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych należy zaznaczyć odpowiedni kwadracik, wpisać liczbę zadań, które opisano w ogłoszeniu o przetargu wszczynającym to postępowanie. Stronę 2 formularza należy powielić w ilości odpowiadającej liczbie zadań.
Punkt 6
Należy wypełnić tylko wtedy, gdy zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych , z oznaczeniem zadania, np. „Zadanie 1”, „Punkt 8”. Należy wpisać ceny najtańszej i najdroższej spośród ważnych i ocenianych ofert.
Punkty 7 i 8
Punktów 7 i 8 nie wypełnia się w przypadku prowadzenia postępowania w trybie z wolnej ręki.
Punkty 8 i 9a
Cena uwzględnienia podatek od towarów i usług (VAT) oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług (VAT) oraz podatkiem akcyzowym
Punkt 9a i 9b
Należy wypełnić stosownie do tego, czy postępowanie zakończyło się wyborem oferty (9a) czy unieważnieniem (9b).