Logo BIP

Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu

Stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego gospodarki mieszkaniowej, zamówień publicznych, ochrony środowiska i gospodarki ściekowe

wykonał: Benedykt Kamiński typ akcji: Edycja akapitu artykułu

Stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego gospodarki mieszkaniowej, zamówień publicznych, ochrony środowiska i gospodarki ściekowe
Ojdowski Marek

Pokój 3
(0-56) 4936813
e-mail: rolbud@ugbartniczka.pl


Zakres czynności / kompetencje:
1) realizacja zadań z ustawy z dnia 2 lipca 1994 roku o najmie lokali mieszkaniowych i dodatkach mieszkaniowych, w zakresie utrzymania i eksploatacji oraz spraw formalnych dotyczących ich użytkowania a między innymi:
a) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych,
b) przygotowanie decyzji o najmie lokali,
c) ustalenie miesięcznych stawek czynszu najmu za lokale komunalne,
d) przygotowanie projektów uchwał w sprawie stawek czynszu za lokale,

2) realizacja zadań z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku o zagospodarowaniu przestrzennym i w tym:
a) przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

3) nadzór i koordynacja zadań inwestycyjnych realizowanych na obiektach komunalnych.
4) nadzór nad miejscami pamięci narodowej ,grobami i cmentarzami wojennymi,
5) zgłaszanie wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków przedmiotów zasługujących na wciągnięcie do rejestru zabytków,
6) przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub o odkryciu wykopaliska i zawiadomienie o tym wojewódzkiego konserwatora zabytków,
7) prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowych nieruchomości,
8) współdziałanie w programowaniu usług i rozwoju urządzeń komunalnych ( wodociągi, kanalizacja, wysypiska śmieci , zaopatrzenie w energię),
9) nadzór nad właściwym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej oraz bezpośredni nadzór nad pracownikami obsługującymi te obiekty,
10) nadzór i koordynacja ustawy z dnia 4 lipca 1994 roku o zamówieniach publicznych( tekst jednolity Dz.U.Nr 119 z 1998r.) w organizowaniu przetargów na roboty budowlane, dostawy i usługi a wykonywane przez Urząd Gminy i szkoły podstawowe wraz z prowadzeniem stosowanej dokumentacji i rejestru.
a) kontrola przestrzegania zasad, form i trybu udzielania zamówień publicznych przez poszczególne stanowiska pracy,
b) organizowanie przetargów pow.3000 EUR, prowadzenie dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
c) organizowanie posiedzeń komisji przetargowej ,
d) uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia z poszczególnymi komórkami organizacyjnym