WÓJT GMINY BARTNICZKA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta – ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.
wykonał: Benedykt Kamiński typ akcji: Dodanie akapitu artykułu
OGŁOSZENIE O NABORZE
WÓJT GMINY BARTNICZKA
zgodnie z art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późn. zm. ), oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( Dz. U. z 2005r. Nr 146 poz.1223 z późn. zm.)- Zał. Nr 3 tab. Nr VI .
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta – ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
e) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) wykształcenie wyższe
g) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
h) obsługa komputera ze znajomością pakietu MS Office(Word, Excel) lub pakietu Open Office,
i) posiada co najmniej 2 letni staż pracy;
a) preferowane wykształcenie o kierunku: ekonomia, administracja, prawo lub inny umożliwiający wykonywanie zadań na stanowisku,
b) doświadczenie zawodowe z zakresu: realizacji zaliczek alimentacyjnych, rachunkowości i finansów,
c) znajomość przepisów związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 7
a) września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz.U.Nr 192 poz.1378), znajomość przepisów związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U.Nr 71 poz 734 z póź. zm.),
d) łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) zaangażowanie, kreatywność, komunikatywność, dokładność,
g) inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków i zadań,
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych, ustalanie kryterium dochodowego, sporządzanie decyzji ustalających prawo do zasiłków i dodatków,
b) sporządzanie list wypłat świadczeń alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych,
c) prowadzenie dokumentacji związanej z zakresem koordynacji zabezpieczenia społecznego w przypadku przemieszczania się osób w granicach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
d) przeprowadzanie kontroli i wywiadów alimentacyjnych w celu ustalenia sytuacji rodzinnej, dochodowej i zawodowej dłużnika alimentacyjnego,
e) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie skuteczności prowadzonych egzekucji. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych, spraw dotyczących zaliczek alimentacyjnych,
f) wprowadzanie wniosków do systemu komputerowego,
g) sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych,
h) współpraca z organami administracji rządowej i samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi itp...,
i) inne czynności zlecone przez Wójta Gminy.
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
e) oryginał wypełnionego kwestionariusza osobowego,
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Urzędzie Gminy Bartniczka pokój 11 lub pocztą na adres Urząd Gminy Bartniczka, ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka z dopiskiem:„Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych” w terminie do dnia 22 lipca 2008 r do godz. 1500. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.bip.bartniczka.pl. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Kwestionariusz osobowy pobrać można osobiście w Urzędzie Gminy Bartniczka pok. Nr 11 przy ul. Brodnickiej 8
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (D.U.z 2002r Nr 101, poz.926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (D.U.z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm.) ”.
Wójt Gminy Bartniczka